.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استوری معنادار عابدزاده در واکنش به حذف تیم ملی + عکس
احمدرضا عابدزاده یک استوری در اینستاگرام منتشر کرد.(ادامه)
رونمایی ستاره پرسپولیس از پیراهن تاریخی+عکس
ستاره درخشان دهه ۷۰ پرسپولیس عکسی خاطره انگیز منتشر کرد(ادامه)
(عکس) استوری ناراحت کننده احمدرضا عابدزاده
احمدرضا عابدزاده دروازه‌بان قدیمی و محبوب فوتبال کشور تصویری خاص از آخرین دیدارش با مرحوم مهرداد میناوند در صفحه مجازی اش منتشر کرده است.(ادامه)
عکس / پیغام فوری عابدزاده به پرسپولیس؛ نگران دروازه نباشید پسر من هست!
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس برای سرخ ها در خصوص جانشینی بیرانوند پیغام فرستاد.(ادامه)
نزدیکان گلر سابق تیم ملی به دنبال این هستند تا درصورت جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس او را جایگزین این دروازه‌بان کنند. پیشنهاد جنجالی برای احمدرضا و امیر عابدزاده خبرساز شد
نزدیکان گلر سابق تیم ملی به دنبال این هستند تا درصورت جدایی احتمالی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس او را جایگزین این دروازه‌بان کنند.(ادامه)
 پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. 100 نکته از دربی به بهانه دربی 100
پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. (ادامه)
 پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. ه استقبال دربی (5)؛ 100 نکته از دربی به بهانه دربی 100
پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. (ادامه)
احمدرضا عابدزاده، کریم باقری و علی فتح الله زاده با حضور در دفتر دادستان تهران در پیگیری پرونده پرویز برومند دروازه بان اسبق تیم استقلال، خواستار مساعدت قانونی و بررسی مجدد این پرونده شدند و دادستان تهران ضمن توضیح ابعاد پرونده، دستور آزادی وی را با قرار وثیقه صادر کرد. پرویز برومند با قرار وثیقه آزاد شد
احمدرضا عابدزاده، کریم باقری و علی فتح الله زاده با حضور در دفتر دادستان تهران در پیگیری پرونده پرویز برومند دروازه بان اسبق تیم استقلال، خواستار مساعدت قانونی و بررسی مجدد این پرونده شدند و دادستان تهران ضمن توضیح ابعاد پرونده، دستور آزادی وی را با قرار وثیقه صادر کرد.(ادامه)
کارلوس کی‌روش در پستی اینستاگرامی به تمجید از یورگن کلینزمن اسطوره فوتبال آلمان پرداخت. عکس/ حمله تند کی‌روش به اسطوره فوتبال با عکسی از احمدرضا عابدزاده
کارلوس کی‌روش در پستی اینستاگرامی به تمجید از یورگن کلینزمن اسطوره فوتبال آلمان پرداخت.(ادامه)
استوری احمدرضا عابدزاده درباره وقایع اخیر | تصویر
احمدرضا عابدزاده، دروازه بان پیشین تیم ملی فوتبال با انتشار یک استوری در اینستاگرام نوشت:(ادامه)
عابدزاده و استقلالی‌ها پشت نیمکت مدرسه!/عکس
این روزها تصویری قدیمی از احمدرضا عابدزاده به همراه چندتن از بازیکنان استقلال در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.(ادامه)
عکس / میشاییل بالاک در فرودگاه مهرآباد
تیم فوتبال بایرن مونیخ در سال ۱۳۸۴ برای برگزاری بازی دوستانه مقابل پرسپولیس که بازی خداحافظی احمدرضا عابدزاده هم بود به ایران آمد. این بازی با حضور ۶۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و میشاییل بالاک چهره دوست داشتنی آن روز‌های آلمان و بایرن مونیخ هم در ترکیب تیمش حاضر بود. تصویر زیر از حضور بالاک و کاروان بایرن مونیخ با سرمربی گری ماگات در فرودگاه مهرآباد تهران است. (ادامه)
بهترین شروع تاریخ استقلال برابر پرسپولیس+ تصویر
(ادامه)
عکس/ روزی که سرنوشت عابدزاده تغییر کرد
مصدومیت احمدرضا عابدزاده باعث شد او راهی پرسپولیس شود. این تصویر مربوط به روز ۴ تیر سال ۱۳۷۲ و تقابل تیم ملی ایران با تیم ملی تایوان است. در این بازی، احمدرضا عابدزاده دچار مصدومیتی شد که به‌ واسطه همین مصدومیت و با کمک امیر عابدینی نهایتا سر از پرسپولیس درآورد و سال‌ها با لباس این تیم درخشید. عابدزاده سابقه قهرمانی آسیا با لباس استقلال را هم دارد. (ادامه)
عکس/ پیشنهاد پنج میلیونی عابدزاده در سال ۷۰
پیشنهاد پنج میلیونی احمدرضا عابدزاده در سال ۱۳۷۰ مبلغی نجومی برای فوتبال ایران بود.این تصویر که متعلق به یکی از روزنامه‌های سال ۱۳۷۰ است خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات آن زمان فوتبال ایران را پوشش داده است. جالب‌ترین خبر در این روزنامه رد شدن پیشنهاد پنج میلیونی تیم شهرداری اصفهان توسط احمدرضا عابدزاده است که البته مدیرعامل باشگاه آن را معادل قرارداد ۲۰ بازیکن تیمش قرار داده بود. در میان خبر‌های دیگر می‌توان از انتقال محمد احمدزاده از ملوان به بانک تجارت، حضور همایون شاهرخی در بانک ملی و مصاحبه جالب بهمن صالح‌نیا نام برد.(ادامه)
اعلام آخرین وضعیت علی انصاریان
علی انصاریان با اکسیژن خود ۹۱ برای سی‌تی اسکن ریه آماده می‌شود.(ادامه)
عکس دیده نشده احمدرضا عابدزاده و همسرش
(ادامه)
تصویری از شوخی عابدزاده با آرش برهانی!
برای احمدرضا عابدزاده فرقی نمی‌کرد که کدام بازیکن با چه سن و سال و کسوتی با او دست می‌دهد. او که کلا آدم شوخ طبعی هم هست حتی با علی دایی که آدم جدی‌ای هست هم از این شوخی‌ها کرده است! این تصویری است از یکی از آن شوخی‌های معروف عقاب آسیا با آرش برهانی.(ادامه)
عکس: مدل موی عابدزاده وقتی استقلالی بود
تصویری از احمدرضا عابدزاده زمانی که در استقلال بازی می‌کرد را مشاهده می‌کنید.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی استان در جهت ارتقا امنیت و حفظ حقوق مردم با همکاری نیروی انتظامی، امنیتی و اجرایی و پیگیری دادستان‌ها اقدامات مؤثری داشته اند..... هشدار رئیس کل دادگستری استان مازندران به هرگونه شایعه پراکنی و تشویش اذهان عمومی / برخورد قانونی خواهد شد
شمال نیوز : رئیس کل دادگستری استان مازندران خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی استان در جهت ارتقا امنیت و حفظ حقوق مردم با همکاری نیروی انتظامی، امنیتی و اجرایی و پیگیری دادستان‌ها اقدامات مؤثری داشته اند.....(ادامه)
شمال نیوز: حمله سارقین به منزل و سپس مغازه احمدرضا عابدزاده در مازندران به شدت باعث ناراحتی و عصبانیت او شده است. دست دزد خانه ام را قطع می کنم!
شمال نیوز: حمله سارقین به منزل و سپس مغازه احمدرضا عابدزاده در مازندران به شدت باعث ناراحتی و عصبانیت او شده است. (ادامه)
عکس/ احمدرضا عابدزاده در 21 سالگی
احمدرضا عابدزاده در دوران جوانی.(ادامه)
بهترین گلر ایران در تاریخ جام‌های جهانی کیست؟
مقایسه عملکرد بیرانوند با همه دروازه‌بانان قبلی ایران در چهار دوره قبلی حضور ما در جام جهانی، فاش‌تر از آفتاب نشان می‌دهد که بیرانوند از حجازی و عابدزاده و نکیسا و میرزاپور و حقیقی بهتر کار کرده است.(ادامه)
بهترین دروازه‌بان ایران در جام‌های جهانی
تیم ملی فوتبال ایران تاکنون در چهار دوره از جام‌های جهانی گذشته حضور داشته و ۵ دروازه بان در ۱۲ بازی این تیم در ادوار گذشته جام جهانی به میدان رفته‌اند. (ادامه)
فرزندان دو دروازه‌بان پس از ۲۰ سال در جام جهانی +عکس
فرزندان دو دروازه‌بان جام جهانى ١٩٩٨، بیست سال بعد، در جام جهانى ٢٠١٨ حاضر هستند. (ادامه)
عکس/ برخورد گرم اسطوره سرخ با شفر
احمدرضا عابدزاده پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس در هتل المپیک با وینفر شفر سرمربی استقلال روبه‌رو شد و با یکدیگر برخورد بسیار گرمی داشتند.(ادامه)
 روزنامه سازندگی در گزارشی به بررسی عملکرد ستاره‌های ورزش در حوزه تبلیغات پرداخت.

قیمت ستاره‌های روی بیلبوردها؛ کی‌روش میلیون دلاری و دایی ۲ میلیاردی!
روزنامه سازندگی در گزارشی به بررسی عملکرد ستاره‌های ورزش در حوزه تبلیغات پرداخت. (ادامه)
احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان استقلال را سورپرایز کرد!
ستاره اسبق و نامدار فوتبال ایران، هدیه ویژه‌ای را به دروازه‌بان آبی‌های تهران داد.(ادامه)
احمدرضا عابدزاده در کنار داماد و پسرش/عکس
داماد احمدرضا عابدزاده , نگار دختر 27 ساله احمدرضا عابدزاده که نخستین فرزند او هم به شمار می رود هفته گذشته ازدواج کرد. حالا عکس های جدیدتری از این مراسم ازدواج منتشر می شود. (ادامه)
این‌که علی دایی و علی کریمی با یکدیگر اختلاف دارند بر کسی پوشیده نیست. بارها اتفاق افتاده که یک نفر پیدا شده تا بین این دو نقش میانجی را بازی کند و دو اسطوره سرخپوش را با هم آشتی بدهد. از علی پروین گرفته تا احمدرضا عابدزاده و ...اما نشد که نشد.
تبریک علی کریمی به علی دایی پس از قهرمانی نفت
این‌که علی دایی و علی کریمی با یکدیگر اختلاف دارند بر کسی پوشیده نیست. بارها اتفاق افتاده که یک نفر پیدا شده تا بین این دو نقش میانجی را بازی کند و دو اسطوره سرخپوش را با هم آشتی بدهد. از علی پروین گرفته تا احمدرضا عابدزاده و ...اما نشد که نشد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.